Ads 468x60px

Featured Posts Coolbthemes

RSS

Twilight - Breaking Dawn PT1 on November 18th, 2011

Yawww,,,tak lama lagi Filem FevErEt aku Twilight Chapter Breaking Dawn part 1 akan ditayangkan di panggung..Bagi peminat Twilight mesti tidak ingin ketinggalan menonton chapter tersebut..Ok,synopsis bagi Chapter twilight-Breaking Dawn Pt1 korang boleh rujuk di sini twilight-breaking-dawn . . . .
Aku pasti ramai rakyat Malaysia yang meminati siri Twilight especially si gadis-gadis.... Tak ketinggalan juga makcik-makcik, bini-bini orang yang suka menonton Twilight kerana ketampanan pelakon-pelakonnya.
Summit Entertainment telah pun melepaskan gambar rasmi dari Breaking Dawn tidak berapa lama dulu.
Dan hari ini, aku ada berita baik untuk korang yang meminati siri Twilight ini.Aku kongsikan dengan korang gambar-gambar itu di atas!Gambar-gambar terbaru ini menunjukkan suasana honeymoon si Edward dan Bella. Korang tahu apa yang aku maksudkan, – bikini, bilik tidur dan lain-lain. Check them out!


Thriller Twilight-Breaking dawn PT1

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 IkhlasMu:

Post a Comment

My Luv Story

get this widget here
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angry Birds -  Link Select
Protected by Copyscape Online Plagiarism Test