Ads 468x60px

Featured Posts Coolbthemes

RSS

Hanging Around


Tak Nak banyak post karangan panjang sangat..Juz nak tempek pic2 aku n yang tersayang aku semasa hari raya haji tue...Mulanya nak bawa anak-anak gie mandi-manda kat Tambun,Perak tapi keadaan cuaca masa 2 tak mengizinkan...Kami anak beranak tak jalan jauh ke mana memandangkan kitaorang gerak dari rumah pun on aftern00n..S0,aku yang noted nak gi sunway nak gie butik CREATIVE kat sunway piramid nak cari handbag...Faham2 jelah kalau pompan yang mengikuti TRENDY ni...hehehe...Anak2 pun tak lupa gak bawa mereka ke Disney shop yang ada jual macam-macam barangan toys dari baby sehingga kanak-kanak berusia 6-7 tahun...Anakku si Wada nak beli PLAYHOUSE DISNEY ..so,sebagai hadiah dia dapat anugerah semasa CONVO 2hb lalu,aku beli kan lah dia...Lagipun masa aku pi tu still have a less price lagitau???...Korang jeling-jeling dan pandang-pandang je lah pic yang aku tempekkan kat atas ni..


Insyaallah,dalam planning nak bawa emak tersayang ke sunway lagi memandangkan ada kazen duk sebelah sunway tu boleh lah pakat ramai-ramai...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 IkhlasMu:

Post a Comment

My Luv Story

get this widget here
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angry Birds -  Link Select
Protected by Copyscape Online Plagiarism Test