Ads 468x60px

Featured Posts Coolbthemes

RSS

Singgah Petang




Assalamualaikum..datang jenguk blog aku sekali terus update kan blog aku ni..Maklumlah,blog ni bagaikan diary...hihihih...( its 4 me lah...)

✿ Jika perlu MARAH, marahlah.. tetapi usah terlupa dengan perkataan SABAR..
✿ Jika perlu MENANGIS, menangislah.. tetapi usah terlupa dengan perkataan TENANG..
✿ Jika perlu PATUH, patuhlah.. tetapi jangan sampai hilang KEMERDEKAAN..
✿ Jika mahu MISKIN, miskinlah.. tetapi jangan terlalu miskin, nanti mudah menjadi KUFUR..
✿ Jika mahu KAYA, kayalah.. tetapi jangan terlalu kaya sampai terlupa perkataan SEDEKAH..
✿ Jika mahu menjadi WARAK, lakukanlah ibadah sebanyak-banyaknya tetapi jangan terlupa keperluan DUNIA..
Oklah,aku update blog ni pun dari menumpang PC dari class yang aku duduk ni...kejap lagi nak balik...tak sabar nak makan apam polkadot yang aku buat semalam sambil sembang ke sumbang dengan bondaKu...hihihi...ZazzzzZz!!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 IkhlasMu:

Post a Comment

My Luv Story

get this widget here
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angry Birds -  Link Select
Protected by Copyscape Online Plagiarism Test