Ads 468x60px

Featured Posts Coolbthemes

RSS

Betul...Betul...Betul...Betul!!!!!!!!!!!!

~Situasi Pertama~
Anak : Mama, saya nak jajan,,belikanlah tuk saya mama..
Ibu : Ye2,,nanti mama belikan,,kamu duk diam2 jak dulu,,mama nak beli brang2 dapur ni..
Anak : Mama, saya nak banyak2 tau,,boleh kan mama??
Ibu : Boleh sayang..

~Situasi Kedua~ ( version sabahan )
Anak : Mama,boleh  ka atau ndak  kalau mama belikan saya buku?
Ibu : Boleh,, sabar ya nak,mama nak pilih brg2 dapur ni dulu,,mama dah pesan kan,, Sabar itu Indah bah nak..
Anak : Baik Mama,,saya akan tunggu Mama siap k?
Ibu : Macam tula anak Mama..

* Anak yang bagaimana kita mahukan. . . . . .

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 IkhlasMu:

Post a Comment

My Luv Story

get this widget here
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angry Birds -  Link Select
Protected by Copyscape Online Plagiarism Test