Ads 468x60px

Featured Posts Coolbthemes

RSS

Kesibukkan Ku dalam november ini

Esok sehingga akhir bulan ini,,aku akan dilanda kesibukkan yang teramat sibuknya...tapi ada trafik lampu jugak...kena handle slow-slow...hehehe...tu yang makan masa banyak tu.....Banyak sangat event yang telah di atur dan akan di hadiri..Aku juga akan kerap masuk kelas sewing kat bukit tinggi dan masakan...( nak dapat satu tapak kedai sendiri kena usaha gigih yang kuat nih,,huhhh!!! )...Biasalah,aku seorang isteri suri rumah yang di upgrade kan oleh sunshine ku...hehe...thanks a lots to him ...Pastu...bla...blaa...blaaa...mama aku nak datang pulak ni esok dari sandakan...huhu....ada juga boleh t0l0ng jaga askar-askarku...hehe...Opsssss,nak ke tanjung pengeling,Johor lah pulak on november 26th,2011...ada wedding my kazen aku si nysa.bollady ..Ok lah guys,insyaallah...panjang umur aku akan update blog aku yang comeiii ni... jika ada kesempatan aku update kan...w0keyyy???....
assalamualaikum w.b.t ...............

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 IkhlasMu:

Post a Comment

My Luv Story

get this widget here
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angry Birds -  Link Select
Protected by Copyscape Online Plagiarism Test