Ads 468x60px

Featured Posts Coolbthemes

RSS

Berat lose ke 44kg

Alhamdulillah,hari ni aku nak cite sikit tentang penurunan badan aku ke 44kg..Dah normal kembali..Tak ada jamu atau petua yang ku amalkan..Cuma kerana aku BF ON DEMAND tu yang menyebabkan lose weight aku kembali normal..Syukur sangat-sangat.Ramai Juga jiran-jiran tanya kenapa aku kurus? Bila aku bagitau sahaja aku BF kan baby secara exclusive,baru mereka faham.Secara jujurnya,adik-adik aku kata aku memang species kurus...hehe...Dan juga tak kuat makan..Padahal,aku ni species Enjoy Food tau tak?...huhu...Ok lah...Story kali ni,aku juz nak kongsikan sedikit sahaja amalan sampingan yang ku amalkan di rumah..

1) Amalkan minum air suam 2liter..( aku minum air suling Bio Energy )
2) amalkan makan makanan yang berempah atau pun pedas..( ni tujuan bagi menaikkan kadar metabolisme dlm badan )
3) rajin-rajin goyangkan pinggul semasa melakukan kerja di dalam rumah seperti mengemop lantai atau mencuci pinggan.
4) selepas makan jangan todur...INI PENTING!!!
5) dan 10minit sebelum makan,minum air masak/kosong...

ps: ini lah yang aku amalkan...jika ada pertanyaan lain sila hubungi aku di alamat emel aku baby_wada83@yahoo.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 IkhlasMu:

Post a Comment

My Luv Story

get this widget here
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angry Birds -  Link Select
Protected by Copyscape Online Plagiarism Test