Ads 468x60px

Featured Posts Coolbthemes

RSS

Apa yang aku suka dengan Bb Cream Garnier

Salam Ukhuwah..Aku nak cerita sikit tentang penemuan baru dalam skin care ku yang terbaru...(ceh,penemuan baru konon!!)..Aku tertarik dengan nama BB CREAM..BB Cream bermaksud Blemish Base or Beblesh Balm..Aku research kat google tentang kelebihan BB CREAM..Pelbagai nama BB CREAM yang ada kat market terdekat ataupun kat online,isn't??..Seperti contoh,keluaran Maybelline,Silky Girl,Bi0 Essence and Ginvera..hah ni semua boleh didapati di kedai-kedai personal care seperti Watson and Guardian..Ada juga yang boleh didapati di rangkaian jualan langsung seperti Cosway,Avon,Nutrimetics dan Leno..Dan kini BB CREAM juga boleh didapati melalui jual online seperti jenama Meiko, Mistine dan Missha..banyak lagi keluaran BB Cream ni sebenarnya..So,Bagi sesiapa yang berminat tentang BB CREAM boleh try mana-mana yang disukai..

Ok guys,aku juga turut ingin mencuba produk BB CREAM.Tetapi di antara semua jenis-jenis BB CREAM yang aku nyata kat atas ni,aku cuma tertarik dengan BB CREAM rangkaian GARNIER..Lebih kurang 2minggu lebih aku menggunakan BB CREAM Garnier,aku dapati kesan-kesan yang baik terhadap kulit muka aku..Kulit aku bertambah puteh dan berseri-seri..(berseri-seri ke? )...hihihi...Iya lah..aku tak bohong...Masakan aku jalan orang boleh pandang muka aku...huhu...(dalam hati aku suka siapa yang tahu kan???)Ok,harga BB Cream Garnier ni pun kira murah gak lah...dan bajet tak rugi gak jika digunakan sebagai cream harian.Aku guna setiap hari...ermmmm...So,bagi aku BB Cream Garnier ni memang terbaik bagi aku..

Kelebihan-kelebihan yang terdapat dalam BB Cream garnier :-
1) Lebih berseri
2) lebih rata
3) bintik / tompok hitam berkurang
4) tanda ketidaksempurnaan berkurang
5) kemerahan / keradangan berkurang
6) lebih halus / lembut
7) lebih lembab
8) garis halus berkurang
9) pori-pori kurang ketara
10) terlihat bercahaya sihat

                             ( ini lah produk2 yang aku guna..murah dan sungguh berkesan )



P/s : tidak semua BB Cream punyai kelebihan 10 in 1...kalau nak try,selamat mencuba!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 IkhlasMu:

Post a Comment

My Luv Story

get this widget here
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angry Birds -  Link Select
Protected by Copyscape Online Plagiarism Test