Ads 468x60px

Featured Posts Coolbthemes

RSS

selamat bercuti

Tak lama lagi cuti sekolah akan bermula...Seronoknya bagu mereka yang bergelar pelajar  akan menghadapi honeymoon...huhu....s0,macam mana dengan planning korang ye? Aku jua ada agenda tersendiri..Nak rehatkan diri dan jua mindaku...( cewah,ayat macam je aku ni pelajar?...hahahahaha)...ehh,aku memang student 4 da rite now lah...tak pecaya sudah....huhu...bila dah dapat sijil nanti aku tonton kat korang tapi aku ni tak suka nak riak sangat ni...baik ku pendam kan sahaja yang penting aku menikmati kesejahteraan dalam hidupku...
jangan nak lupa plak...anak aku jua akan dilanda honeymoon...Senang lah nak bawa anak bercuti jauh-jauh..Aku jua kena ambik kesempatan untuk rehatkan diri sepuas-puasnya kerana tahun hadapan aku akan jadi driver anak ku ke sekolah hari-hari...alaaahaaaiiii.... padahal dalam hati rasa seronok sangat bila diriku sendiri yang akan  hantar anakku ke sekolah...hehehehe....( dah pesan minta naik gaji kat sunshine...adakah macam tu pulak? )...hahaha...
So,tak nak cerita panjang lebar kat entry ni,aku juz nak ucapkan SELAMAT BERCUTI...kunjungilah tempat-tempat yang indah dan permai....utama sekali SELAMAT....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 IkhlasMu:

Post a Comment

My Luv Story

get this widget here
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angry Birds -  Link Select
Protected by Copyscape Online Plagiarism Test