Ads 468x60px

Featured Posts Coolbthemes

RSS

Clap,,Clap!!!!. . .

Assalamualaikum readers.. I guess it's already around 1 or 2  posts that had been written in English.. For today, lets eat some belacan, Bahasa Malaysia please.. Ngee.. =p

Tergeliat tangan menulis bahasa Omputeh, otak pun berjalan terkedek-kedek memikir grammar.. Al maklumlah, English tak berapa nak "terror".. Tapi, sejujurnya ini percubaan menulis dalam English yang memang seronok.. Rasa macam duduk di New Zealand.. Eh!! Kenapa tiba-tiba New Zealand eh? Ekeke.. Ada pembaca setia dari sana rupanya.. Siapa pun anda, SEMAKIN HARI,SEMAKIN SAYANG luv2 anda ketat-ketat.. Ecece.. Manalah tahu, ada mat saleh ter"berkenan".. Maka, putih melepaklah kaler cucu cicit I yang 10 orang tersebut.. Kannn!!! =p

Semenjak pagi tadi, aku asyik terserempak dengan istilah "tepuk tangan".. Dalam dashboard sahaja, ada 3 entry yang berkisarkan "tepuk tangan" dari 3 orang blogger yang berlainan.. Dah orang lain sibuk duduk bercerita, jadi aku pun nak tumpang sekaki dua, cerita pasal tepuk tangan..

Aku bertepuk tangan.. Tapi aku tak tahu, berbunyi ke tak berbunyi.. Ada tak siapa-siapa yang boleh tolong beritahu, aku tepuk, berbunyi ke tak berbunyi eh? =p

MODE tertanya-tanya : ACTIVATED!!

*Giggling* Kalau anda gembira tepuk tangan.. Clap clap!! Till here.. Jaga diri elok-elok, jangan nakal-nakal, selamat malampetang selasa( anggap je lah malam )...sebab aku nak tido ni....hihihi.. Assalamualaikum..


FOOT NOTE : Eh!! Aku tertanya juga, tepuk tangan apalah yang korang semua fikirkan ya.. Ngee..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 IkhlasMu:

Post a Comment

My Luv Story

get this widget here
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angry Birds -  Link Select
Protected by Copyscape Online Plagiarism Test